Werken bij Van der Spek Uitvaart betekent iedere dag je inzetten voor mensen die zojuist een dierbare hebben verloren. Dit is een plek waar je het verschil kan maken. Wij regelen voor onze opdrachtgevers alles onder één dak. Hiermee ontzorgen wij onze opdrachtgevers zoveel als mogelijk.

De periode rond een uitvaart is voor nabestaanden vaak een hectische tijd. Als logistiek medewerker ben je een belangrijke schakel tussen de nabestaanden en onze uitvaartadviseurs. Je staat onze klanten vriendelijk en begripvol te woord en ontzorgt hen waar dat mogelijk is.

Wij zijn op zoek naar een gedreven:

Medewerker Planner Crematorium ( locatie Rotterdam)
(32-40 uur)

De uitvaartbranche stond altijd te boek als vrij conservatief en traditioneel. De afgelopen jaren is dit beeld sterk veranderd en is er sprake van veel dynamiek en nieuwe ontwikkelingen. Van der Spek Uitvaart is een bedrijf met inhoud. Een bedrijf waar iedereen zich elke dag inzet om de families van dienst te kunnen zijn op momenten waarop ze dat het hardst nodig hebben. Een plek waar je het verschil kan maken.

Zit plannen in jouw bloed en heb je een scherpe geest? In deze functie zorg je ervoor dat uitvaarten zo efficiënt en optimaal mogelijk ingepland worden. Daarnaast ondersteun je de uitvaartadviseur bij het coördineren van uitvaarten.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Draag je zorg voor de planning van uitvaarten. Het is belangrijk dat personeel en materieel zo efficiënt mogelijk worden ingezet, zo zorgen we er samen voor dat de overledene en nabestaanden de zorg krijgen die ze verdienen
  • Hou je secuur wijzigingen bij in lopende dossiers. Hiervoor werk je nauw samen met jouw collega’s van de afdeling ‘regie’ en onze uitvaartadviseurs
  • Samen met de uitvaartadviseur ben jij ons representatieve aanspreekpunt en contactpersoon voor de familie van een overledene
  • Je houdt daarnaast ook de interne personeels- en vakantieplanning scherp in het oog, zodat uitvaarten altijd goed kunnen verlopen
  • Het bewaken van deadlines in uitvaartdossiers. Denk hierbij aan het tijdig drukken van de rouwkaarten of het op het juiste moment uitvoeren van administratieve handelingen die bij een uitvaart horen

Functie eisen

  • HBO werk-/denk niveau
  • Gedegen kennis van Microsoft Office applicaties zoals Excel en Word
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Flexibele instelling (werken op zaterdag, zondag, in de avonden en op feestdagen volgens rooster).
  • Een echte multitasker bent met een flexibele en oplossingsgerichte instelling. Bij onverwachte situaties bewaar je de rust en het overzicht op de afdeling
  • stressbestendig bent; tussen het moment van overlijden tot aan de dag van de uitvaart zit een week. De planning en coördinatie van de uitvaart moet ook onder tijdsdruk foutloos gaan

Wat bieden wij jou?

Als Medewerker Planner Crematorium bieden we jou:

  • Een startsalaris van € 2.999,-
  • Een tijdelijk contract voor de duur van 7 maanden met de intentie om je voor langere tijd aan ons te verbinden
  • Een eindejaarsuitkering ter hoogte van een dertiende maand
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 cent per kilometer
  • Een goede pensioenregeling
  • Een gedegen inwerktraject binnen het team met goede begeleiding en een ervaren team collega’s
  • We vinden het belangrijk dat jij continu blijft leren en jezelf blijft ontwikkelen. Daarom
    bieden we doorlopende studie- en ontwikkelmogelijkheden
  • Een warm welkom binnen een hecht team met gedreven collega’s

Soort dienstverband

Fulltime, Parttime*, Vaste baan

*Parttime uren: 32-40 uur per week

Rooster

  • Avondwerk
  • Dagdienst
  • ma-vr
  • Weekendbeschikbaarheid

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Bedrijfsfeesten
  • Kerstpakket
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding
  • Verhuisvergoeding
  • Vrijdagmiddagborrel

Soorten aanvullende vergoedingen

  • 13e maand
  • Vakantiegeld

Werklocatie:

  • Fysiek

Ben jij de gedreven algemeen medewerker crematorium die we zoeken?

Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature of wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Brigitte Straver via brigitte.straver@vanderspekuitvaart.nl of telefonisch via 010 – 447 99 00.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.