Werken bij Van der Spek Uitvaart betekent iedere dag je inzetten voor mensen die zojuist een dierbare hebben verloren. Dit is een plek waar je het verschil kan maken. Wij regelen voor onze opdrachtgevers alles onder één dak. Hiermee ontzorgen wij onze opdrachtgevers zoveel als mogelijk.
Ben jij op zoek naar een betekenisvolle baan met inhoud? Ons gedreven team zet zich iedere dag in voor mensen die recent een dierbare zijn verloren. De tijd rond een uitvaart is een kwetsbare periode voor nabestaanden. Een periode waarin onze zorg het verschil kan maken.
En daar zijn we best trots op. We bouwen dagelijks met al onze medewerkers aan een gezonde bedrijfscultuur. We streven naar een werkplek waarin jij uitgedaagd wordt om jezelf te ontwikkelen tot specialist binnen jouw vakgebied. Zodat we nabestaanden van dienst kunnen zijn op de momenten dat ze dit het hardst nodig hebben.
Medewerker Hospitality (20-24 uur)
Wat ga je doen?
Als Medewerker Uitvaartcentra-Hospitality ga je families ondersteunen en ontzorgen op diverse gebieden:
- Voorafgaand aan een uitvaart zijn nabestaanden in de gelegenheid afscheid te nemen van een overledene. Je ontvangt en begeleidt het rouwbezoek op respectvolle wijze en voorziet de gasten van consumpties.
- Je ondersteunt bij het opbaren en controleren van overledenen in uitvaartcentrum.
- Een uitvaart kunnen we niet overdoen. Het is daarom belangrijk dat alles op de dag van het afscheid vlekkeloos verloopt. Jij bent onder andere verantwoordelijk voor het bedienen van de muziekinstallaties en de fotopresentatie tijdens de afscheidsdienst.
- Daarnaast ontvang en controleer je de bloemstukken, zorg je dat de voorraden in het uitvaartcentrum op peil zijn en voer je diverse schoonmaakwerkzaamheden uit.
- Het ondersteunen van collega’s bij administratieve- en uitvoerende werkzaamheden.
- Ondersteunen bij receptie werkzaamheden.
- Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Tijdens al je werkzaamheden draag je zorg voor het correct toepassen van procedures die zijn vastgelegd in het kwaliteitshandboek.
- Je wordt aangestuurd door de coördinator Hospitality en ontvangt tijdens je dagelijkse werkzaamheden richtlijnen van de uitvaartadviseur.
Functie eisen
- Mbo werk- en denkniveau
- In het bezit van rijbewijs B en auto
- Flexibel inzetbaar (werken op zaterdag, zondag, in avonduren en op feestdagen volgens rooster)
- Je bent 4 om 5 dagen per week beschikbaar
- Een jaarcontract met de intentie om je bij goed functioneren blijvend aan ons te binden
- Je bent enthousiast, gastvrij en klantgericht
- Je bent representatief, verzorgd en hebt een positieve instelling
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je bent communicatief sterk en bent sterk in samenwerken
- Kennis van hygiëne- en horecarichtlijnen (HACCP, drankenwet) is een pré
Wat we bieden
Als Medewerker Uitvaartcentra- Hospitality bieden we jou:
- Een warm welkom binnen een hecht team met gedreven collega’s
- Salaris min € 2.697,00 op basis van 40 uur
- Een eindejaarsuitkering ter hoogte van een dertiende maand
- We vinden het belangrijk dat jij continu blijft leren en jezelf blijft ontwikkelen. Daarom bieden we doorlopende studie- en ontwikkelmogelijkheden.
- Reiskostenvergoeding
- Een goede pensioenregeling
Het werkgebied van Van der Spek strekt zich uit tot groot Rotterdam, Lansingerland, Zuidplas, Drechtsteden en Gouda.
De sollicitatieprocedure
Herken jij jezelf en word je helemaal enthousiast bij het lezen van deze vacature? Stuur een e-mail met jouw uitgebreide CV en motivatiebrief naar hr@vanderspekuitvaart.nl. We zien je reactie graag tegemoet!
Vragen?
Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature of wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Brigitte Straver via brigitte.straver@vanderspekuitvaart.nl of via telefoonnummer 010 – 447 99 34.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Contact
Hoe kunnen wij u van dienst zijn? Neem contact met ons op voor meer informatie over onze uitvaartzorg. Voor het melden van een overlijden zijn wij 7 dagen per week dag en nacht bereikbaar.