Werken bij Van der Spek Uitvaart betekent iedere dag je inzetten voor mensen die zojuist een dierbare hebben verloren. Dit is een plek waar je het verschil kan maken. Wij regelen voor onze opdrachtgevers alles onder één dak. Hiermee ontzorgen wij onze opdrachtgevers zoveel als mogelijk.
Ben jij op zoek naar een betekenisvolle baan met inhoud? Ons gedreven team zet zich iedere dag in voor mensen die recent een dierbare zijn verloren. De tijd rond een uitvaart is een kwetsbare periode voor nabestaanden. Een periode waarin onze zorg het verschil kan maken.
En daar zijn we best trots op. We bouwen dagelijks met al onze medewerkers aan een gezonde bedrijfscultuur. We streven naar een werkplek waarin jij uitgedaagd wordt om jezelf te ontwikkelen tot specialist binnen jouw vakgebied.
Wat ga je doen?
Als crematorium medewerker ga je het volgende doen:
- Je adviseert nabestaanden over de asbestemming en nagedachtenisproducten. Je luistert naar hun wensen en stemt hierop jouw advies af.
- Je ontvangt en begeleidt de familie in verschillende ruimtes in het crematorium (uitvaartcentrum, crematieruimte, familiekamers, restaurant, etc). Je verzorgt voor hen de presentaties tijdens de uitvaart in ons crematorium en via livestream. Je treft voorbereidingen die betrekking hebben op de begeleiding van de uitvaartplechtigheden, zoals het klaarzetten van de bloemen.
- Je zorgt ervoor dat het crematieproces goed en volgens protocol verloopt en checkt van te voren de juiste instellingen en documenten.
- Na het crematieproces draag je zorg over de oven en de asresten, zodat deze goed bewaard worden. En je vult een ovenrapport in. Je bent verantwoordelijk voor de administratie en de horeca.
Wat ga je doen?
- Draag je zorg voor de planning van uitvaarten. Het is belangrijk dat personeel en materieel zo efficiënt mogelijk worden ingezet, zo zorgen we er samen voor dat de overledene en nabestaanden de zorg krijgen die ze verdienen
- Hou je secuur wijzigingen bij in lopende dossiers. Hiervoor werk je nauw samen met jouw collega’s van de afdeling ‘regie’ en onze uitvaartadviseurs
- Samen met de uitvaartadviseur ben jij ons representatieve aanspreekpunt en contactpersoon voor de familie van een overledene
- Je houdt daarnaast ook de interne personeels- en vakantieplanning scherp in het oog, zodat uitvaarten altijd goed kunnen verlopen
- Het bewaken van deadlines in uitvaartdossiers. Denk hierbij aan het tijdig drukken van de rouwkaarten of het op het juiste moment uitvoeren van administratieve handelingen die bij een uitvaart horen
Functie eisen
Wat wij van jou vragen:
- Beschik je over een afgeronde MBO-opleiding, het liefst richting horeca of hotellerie
- Je bent flexibel inzetbaar verdeeld over 5 á 7 dagen
- Gastvrijheid in jouw DNA zit
- Je bent een warme, representatieve persoonlijkheid
- Woonachtig in de regio Rotterdam
- In het bezit zijn van Rijbewijs B en een auto
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Gediplomeerd van hygiëne en horeca richtlijnen (HACCP, drankenwet, sociale hygiëne)
Wat we bieden
Wat kunnen wij jou bieden.
- Een startsalaris van € 2697.- op basis van 40 uur
- Een eindejaarsuitkering ter hoogte van een dertiende maand
- Vakantiegeld
- Reiskosten van 0,23 cent per kilometer
- Een goede pensioenregeling
- Scholing op jouw vakgebied zoals HACCP, allergenen, sociale hygiëne en gastvrijheid;
- Een warm welkom binnen de Van der Spek familie met goede begeleiding en een ervaren team collega’s.
De sollicitatieprocedure
Herken jij jezelf en word je helemaal enthousiast bij het lezen van deze vacature? Stuur een e-mail met jouw uitgebreide CV en motivatiebrief naar hr@vanderspekuitvaart.nl. We zien je reactie graag tegemoet!
Vragen?
Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature of wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Brigitte Straver via brigitte.straver@vanderspekuitvaart.nl of via telefoonnummer 010 – 447 99 34
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.